Blogger Layouts
create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday 12 November 2011

11.11.11

Assalamualaikum.
Selamat pagi :)



Tarikh nie adalah tarikh kebahagian buat Si Dia yang kini bergelar suami orang. Perkenalan yang selama ini membuatkan aku lebih sayang kepada dia. Tapi apa kan daya jodoh semua di tangan Allah. kita hanya mampu merancang tapi Allah yang menentukan. Banyak kenangan yang telah aku dan dia lalui sama ada kenangan manis atau sebalik nya.Jam 8.30 malam die telah bergelar suami kepada seorang wanita yang disayangi nya. dan pada keesokan harinya pada tarikh 12.11.11 hari persandingannya pula dirumah pengantin wanita. Walaupun sedih dengan apa yang telah terjadi aku tetap mengucapkan selamat pengantin baru kepada si dia. ucapan aku dibalas dengan terima kasih dari dia. Kini dia sudah dimiliki oleh orang lain. Apa pun yang terjadi aku harap dia hidup bahagia selama-lamanya n mendapat anak yang soleh dan soleha :)

No comments:

Post a Comment