Blogger Layouts
create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday 30 October 2011

READY TO GO :)

Assalamualaikum..
Selamat petang semua :)

Hari ini aku nak share dengan u all semua persiapan masa aku ngan housemate nak g oustation kat kampung nie.Sehari sebelum kiteowang g mula lah wat persiapan beli bekalan makanan,tudung n barang2 yang masih belum cukup.Emm banyak jugak duit yang habis nak beli barang2 nie semua. Xpelah bukan selalu kan. Tapi setiap kali nak g Oustation time 2lah nak g beli seluar,tudung n makanan. Excited ar katakan.Bukan selalu dapat berjalan g mane2 kan.Oleh disebabkan g jalan2 nie jugak ar yuran kiteowang untuk sem nie mahal yang teramat sangat.HAHAHAH. xpelah mak aku yang bayar kan. Nanti dah dapat keje aku plak yang bagi wet kat mak aku. INSYALLAH :).


makanan yang aku n housemate beli  :)

banyak kan :)

Nanti aku sambung lagi aktiviti yang kami semua lakukan kat sana .

No comments:

Post a Comment