Blogger Layouts
create your own banner at mybannermaker.com!

Monday 26 September 2011

QUIZ + TEST

         Pening kepala bila pikirkan tentang kuiz ngan test. Banyak kot yang aku xamik lagi. Nie semua gara kena CHICKEN POX . Tapi aku redha,mungkin ada hikmah bila dapat penyakit nie kan. Time aku dapat cuti time tu lah lecture nak wat banyak kuiz ngan test.

          So bile dah habis cuti nie masa untuk amik semua test ngan quiz yang tertinggal. Tapi lecture plak semua bz. so tangguh lagi.sabar jelah kan.

Quiz + Test yang masih tergendala :

1. Account
2.Prinsip Pengurusan
3. Marketing
4. sustainable 


account subjek yang menakutkan aku !

Emm so nak xnk aku kena lah study balik apa yang tertinggal. Harap-harap time aku bukak nota xlah malas aku nak baca kan. You can do it nursila lala :).


No comments:

Post a Comment