Blogger Layouts
create your own banner at mybannermaker.com!

Friday 30 September 2011

TAMPARAN :(

                 Sakit!! rasa macam tue lah yang aku dapat gambarkan sekarang nie. Kenangan pada malam tue xkan aku lupa sampai bila2.Aku xsangka perkara macam nie boleh berlaku.Seorang yang bergelar LELAKI telah tampar aku dengan penuh perasaan. Adakah itu tamparan sayang atau tamparan melepaskan kemarahan?. Aku pon xtau nak cakap macammane lagi. BAYANGKAN tangan seorang lelaki yang besar dan kasar singgah kat pipi korang. Mesti korang rasa marah time tue tapi pada masa yang sama korang xdapat wat pape, hanya mampu senyapkan diri.

                 Macam tue lah perkara yang sama terjadi pada aku. Seorang lelaki yang dikenali dan pernah memberi kasih sayang kat aku pada masa dulu telah melakukan perkara macam yang aku cakap kan tadi. Sakit sehingga aku mengeluarkan air mata. Aku harapkan perjumpaan pada malam itu perjumpaan yang gembira setelah lama tidak berjumpa rupa-rupanya perjumpaan yang tidak akan dapat aku lupakan sampai bila-bila dan perjumpaan terakhir untuk aku dengan dia. .





Kisah aku dan dia selama ini hanya tinggal kenangan yang tidak akan aku lupa untuk selama-lamanya. Dan untuk akak  dan anak sedara kesayangan aku kini tiada lagi gelaran UNCLE yang disebut lagi. Semua itu hanya KENANGAN masa lampau.


No comments:

Post a Comment