Blogger Layouts
create your own banner at mybannermaker.com!

Friday 9 September 2011

WELCOME :)

HAHAHA,

Kelakar kan bile dengar nursila lala dah ada blog :).

tapi nak wat mcmane saje nak mencuba. Kawan2 uma aku sume ada blog so aku je yang ketinggalan.

Kecian ar jugak :). Dieowang selalu soh aku wat blog tapi segan ar aku dah ar xpandai nk wat2 ayat nie.

Blog dieowang sume grand2 n cantik so aku wat jelah ape yang aku tau.

Nie aku wat blog pon sebab bosan.layan tv xada cerita best.membe semua mane tah wat keje dieowang sendiri.so aku pon cube2 wat blog sendiri. So pas nie aku boleh luahkan perasaan aku kat blog nie kan :).

So sape2 yang teringin nk bukak blog aku nie PLEASE jangan gelakkan aku k .

I hope so :).

                                         

No comments:

Post a Comment