Blogger Layouts
create your own banner at mybannermaker.com!

Monday 10 October 2011

SERABUT !

Jadual untuk kelas minggu nie semua dah tersusun dengan baik k. Dengan kuiz n test yang berlambak-lambak dan banyak kelas ganti.So get ready jelah study coz kuiz n test boleh dibuat dalam bila2 masa jea.Arrrrghhhhhh.Nie ar nama nya dugaan masa belajar. kan best kalo time belajar tapi xada exam semua nie.mesti belajo pon enjoy je xada ar nk stesss sangat. Yang buat aku serabut sangat nie kuiz yang lepas2 pon aku xamik agi, nie nak tambah kuiz baru agi.Wahhh hebat lah. Masalah bukan xnk amik tapi lecture bz. ayat yang akan didengar.

Pelajar : Esk amik kuiz boleh x puan?
Lec      : Nanti sy bgtau bile boleh amik k.
Pelajar : ok puan.

Emmmm tunggu punye tunggu xada jugak. Tapi kalo puan baik hati bagi jelah markah yang tinggi untuk kuiz n test sy.HAHAHAH. Terbaik arrr.boleh k minx mcm 2 kat lecture?. So conclusionnya tunggu jelah bila boleh wat exam nie kan. Untuk kuiz2 yang mendatang aku harap semuanya senang2 je k. Dan untuk kelas ganti harap2 lah xada kan sebabnya aku malas .Sekian terima kasih :)


kononnya aku ngah study lah nie :)



Lastnya bukan study tapi TIDO !!!!

No comments:

Post a Comment