Blogger Layouts
create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday 11 October 2011

BERAKAUN BERSAMA HOUSEMATE :)

Assalamualaikum.

Selamat malam semua :)

Cerita malam nie pasal housemate aku yang tersayang. Study hard lah semua pasal esok ada kuiz akaun. kuiz yang paling menakotkan bagi semua budak uma aku.HAHAHAH. Bab kira2 memang aku lemah ar. Aku dah ar xsuke nak kira2 nie. Tapi nak xnak aku kena wat jugak ar. Budak2 uma aku semua pandai akaun. Aku rasa aku sowang je yang lemah kot pasal subjek nie. Emmm masa ngah study tadi sempat ar on9,makan jambu, n terasa nak makan burger Ramli. tapi kalo dapat makan burger MCD sedap jugak kan. mengidam nak makan.lama ar jugak aku xmakan burger MCD. Ada sape2 yang nk blanja aku k x? Demand x aku nie.Ala tapi bukan selalu kan. sape yang baik hati bagitau ar aku.HUHUHUHU. So sekarang aku ngan budak2 uma aku semua dah tutup buku akaun. Hebat kan kami semua.So tinggal nak jawab soalan  esk. Get ready ye semua my HOUSEMATE.







                                                 I WISH GOOD LUCK FOR YOU ALL :)

No comments:

Post a Comment