Blogger Layouts
create your own banner at mybannermaker.com!

Monday 24 October 2011

ZOO JOHOR :)

Assalamualaikum.

Selamat petang semua :)

Kali ini aku nak share dengan korang semua apa yang aku buat hujung minggu yang lepas k. Penat + Happy semua ada.Hari jumaat yang lepas aku balik rumah akak aku dekat SKUDAI. Tapi sebelum balik rumah die, petang tue aku pergilah singgah ZOO JOHOR. Nie semua gara-gara nak wat video untuk assigment interpretasi aku. Mula2 berlakon dari rumah.kononnya nak g dating kat zoo.Emm wat lawak jea.Tapi untuk jadikan video yang menarik terpaksalah. Aku gerak dari rumah dengan kawan-kawan aku iaitu Miera,Panot,kak Mira n abg Arip. Sebelum sampai zoo g LARKIN dulu anta miera n panot nak balik kampung. So pas 2 baru g zoo. Sampai je zoo kiteowang g ar kaunter nak bayar tiket. Tau tak tiket nak masuk zoo xar mahal just RM3 jea siap ada pertunjukkan lagi.tapi kiteowang xtengok pon sebab malas nak tunggu. So pas habis semua babak untuk video iaitu tengok binatang kiteowang pon balik arr pe lagi nak tunggu. Hari pon dah petang.

Nie pic aku ngan kak mira masa wat assigment video :)

Sampai je dekat rumah akak aku anak sedara aku cakap" mak usu jom g zoo ". HAHAHA zoo lagi :).
Emm sayang punya pasal kat anak sedara esok nya aku pon g lah zoo ngan akak aku n anak sedara aku yang tersayang MOHD HARIZ. Layankan jelah. Boleh dikatakan tiap2 minggu HARIZ g zoo.agaknya haiwan kat sana pon dah kenal ngan die :). yang aku nie pon semalam dah g hari ini g lagi. Tapi xpelah disebab kan HARIZ dapat juagak aku rakam babak naik kuda kat sana. Sebab tunggang kuda hanya pada hari sabtu n ahad je. So happy ar dapat luangkan masa 2 hari dengan haiwan2 kat zoo :).

Nie pic akak n anak sedara kesayangan aku :)

Nie pulak pic aku ngan MOHD HARIZ :)



No comments:

Post a Comment