Blogger Layouts
create your own banner at mybannermaker.com!

Monday 10 October 2011

HUJAN DI HARI SELASA :)

Assalamualaikum .

Selamat pagi semua :)

Gembira  rasanya arini sebab bangun2 je terdengar Cik Mira cakap kelas pukul 11 batal.wahhh apa lagi aku pon sambunglah tidur. Dengan cuaca hujan kat luar rumah menambahkan kenikmatan tidur lah. Tapi kejap je aku sambung tidur balik pas 2 dah tersedar. Cik Mira yang tidur sebelah aku pon rupa2nya dah bangun. Tapi kawan aku yang tidur kat bawah Cik Panot n Cik Anie lom bangun lagi.nikmat agaknya tidur masa time ujan nie kan. xpelah maybe dieowang tidur lambat semalam.. Sorry kawan2 mention nama korang dalam itineri aku hari nie.HAHAHAH. 


Bangun tidur je aku dah bukak laptop untuk on9 dan bukak nota sustainable tourism. Ingatkan nak amik kuiz yang tergendala ari tue punya. So bangun study lah nie kononya.Sambil2 study n on9 aku pon layan jelah lagu2 yang ada kat youtube.Cik Mira yang ada kat sebelah aku plak layan games yang ada kat FB kejap gamne nie kejap lagi game lain plak.Emmm semua sebab xtau nak wat pe pagi2 nie. LAPAR tapi nak masak malas plak.lagi nak beli kat luar sememangnya malas sebab ujan pas 2 belom mandi lagi. Sabo jelah.

Tapi jap agi kelas kol 1.15 sampai 2.15 ada plak.1 jam je kelas kan tapi macammana pon kena pergi jugak sebab ada present pasal BATU LAYAR yang kiteowang wat dulu. Semangat lah katakan nak ceritakan pengalaman masa g sana... Harap2 lah tak ujan time kiteowang nak g kelas. Dari sem 2 sampailah sem 5 kiteowang jalan kaki je g kelas. Hujan panas kiteowang redah je. bak kata pepatah 
"Bersusah-susah dulu bersenang-senag kemudian". 



No comments:

Post a Comment