Blogger Layouts
create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday 18 October 2011

MAK & AYAH :(

Assalamualaikum.

Selamat malam..

Sedih bila mendapat panggilan dari MY DAD. Bertambah sedih bila mendengar suara MY MOM. Sayu bila dengar suara mak yang kepenatan. Dari suara mak n ayah, aku tau yang ada SOMETHING yang mereka sembunyikan dari aku.Macam2 benda yang aku pikirkan.Mereka xnak berkongsi cerita dengan aku sebab mereka xnak menyusahkan aku.Mak n ayah walaupon mak n ayah xcerita n suka sembunyikan sesuatu tapi aku tau apa yang berlaku. Mak n ayah semua yang kita hadapi dalam keluarga kita nie semuanya dugaan dari Allah. Mak n ayah kuatkan semangat k. Jangan cepat mengalah. Sememangnya manusia sekarang nie xboleh nak tengok kite senang. Dieowang akan dapat pembalasan dari apa yang dah buat. Mak n ayah sabar jea ea. Banyakkan berdoa supaya dijauhkan dari segala benda yang xelok. Mak n ayah terima kasih atas pengorbanan yang diberikan k. Mak n ayah sanggup berkorban apa saja untuk family kita..Jasa dan pengorbanan mak n ayah xdapat aku nak balas. Aku tau mak n ayah aku kuat semangat untuk tempuhi semua dugaan nie. I really miss both of you. Sayang mereka sangat2.






No comments:

Post a Comment